ФОРУМ АЗОУ


Join the forum, it's quick and easy

ФОРУМ АЗОУ
ФОРУМ АЗОУ
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.

Проект Министерства экологии

Участников: 3

Перейти вниз

Проект Министерства экологии Empty Проект Министерства экологии

Сообщение  IrinaM Ср Мар 21, 2012 8:00 am

Проект

ЗАКОН УКРАЇНИ
«Про внесення змін до Закону України
«Про захист тварин від жорстокого поводження»

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести до Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 27, ст. 230) такі зміни:

1) У статті 1:

у абзаці деcятому слово «біостерилізація» замінити словом «стерилізація»;

абзац п’ятнадцятий викласти у такій редакції:

притулки для тварин – спеціально обладнані приміщення (території), що створюються органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, громадськими і благодійними організаціями та фізичними особами та відповідають ветеринарно-санітарним нормам, призначені для утримання виловлених бездоглядних або безпритульних тварин, у т. ч. вилучених, конфіскованих та тварин, від яких відмовились;

після абзацу п`ятнадцятого доповнити новими абзацами такого змісту:

«адаптованість собаки в умовах населеного пункту – перевірка мінімально необхідного переліку навичок, виконання яких дозволяє визначити стан нервової системи собаки, його керованість, ступінь безпеки собаки по відношенню до її власника й оточення, а також наявність у самого власника навичок керування собакою – визначається шляхом тестування за встановленою програмою;

бездоглядні тварини – домашні тварини, незалежно від породи та призначення (у тому числі собаки, що мають ошийник з особистим номерним знаком) які знаходяться без власника та не на прив’язі на вулицях, площах, ринках, у скверах, садах, на бульварах, пляжах та інших громадських місцях;

вигул собак – тимчасове знаходження собак у присутності їхніх власників або осіб, що їх заміняють, на відкритому повітрі поза місцями постійного утримання собак з метою задоволення їх фізіологічних потреб й гармонічного розвитку;

відчуження тварини – передача права власності на тварину юридичним чи фізичним особам за процедурами та у спосіб, що не заборонено чинним законодавством;

власник домашньої тварини – юридична або фізична особа, яка досягла 18 років і спроможна забезпечити умови утримання тварин відповідно до природних (фізіологічних) та видових потреб, та, яка здійснює догляд за твариною, що належить їй на правах власності або на інших підставах відповідно до законодавства;

ідентифікаційний номер – індивідуальний номер, що присвоюється тварині та не змінюється протягом її життя;

ідентифікація домашніх тварин – процес ототожнення тварини шляхом присвоєння їй ідентифікаційного номера з використанням візуальних, електронних та змішаних засобів залежно від виду тварини з подальшим внесенням ідентифікаційного номера до електронної бази домашніх тварин;

куточок живої природи – складова частина кабінету (відділу, лабораторії, класу) біології загальноосвітніх і позашкільних навчальних, наукових, санаторно-курортних і оздоровчих закладів, які створюються для проведення навчальних, практичних занять з метою здобуття поглиблених знань про живі організми, формування фактичних умінь та навичок, вивчення, спостереження та догляду за рослинами і тваринами, що мають відповідні дозволи санітарних, ветеринарних та інших служб;

майданчик для дресирування собак – це огороджена та обладнана відповідно до типового проекту територія, що призначена для дресирування собак;

місце або зона для вигулу тварин – територія, на якій власник має право вільного вигулу тварини;

поводир незрячого (тварина супроводу) – собака, яка використовується для полегшення пересування в умовах міста інвалідів І або ІІ групи, позбавлених зору або залишковий зір яких не дає можливості самостійно орієнтуватися в просторі та мають обмежені фізичні можливості і потребують допомоги спеціально підготовленої собаки для пересування і спілкування.

потенційно небезпечні породи собак – породи собак, які мають схильність або володіють генетично детермінованими якостями агресії та сили та є джерелом підвищеної небезпеки для особи, яка здійснює їх використання або утримання та інших осіб. Перелік потенційно небезпечних порід собак затверджується Кабінетом Міністрів України.

пункт тимчасового утримання тварин (пункт карантинування) – спеціально обладнані приміщення (території) для тимчасового утримання вилучених або іншим способом відчужених тварин, а також знайдених або виловлених бездоглядних тварин;

реєстрація домашніх тварин – система обліку шляхом присвоєння тварині індивідуального номера та внесення відповідної інформації до загальної електронної бази домашніх тварин;

службові тварини – тварини, використовувані в пошукових, сторожових, патрульно-постових, захисно-вартових, пошуково-рятувальних і інших службових цілях;

собаки, що визнані небезпечними – собаки, які вже проявили неспровоковану агресію до людей і тварин, що підтверджено відповідним протоколом (актом), складеним з дотриманням вимог законодавства України;

тимчасова ізоляція (карантинування) тварин – тимчасове перебування тварин у пунктах карантинування та притулках (міні притулках) для утримання тварин до вирішення питань, пов’язаних з їх подальшим утриманням;

пересувний звіринець – установа, організація, підприємство, що здійснює демонстрацію тварин з комерційно-розважальною метою, які утримуються та перевозяться у клітках;

утримання диких тварин у напіввільних умовах – утримання диких тварин у штучно створених умовах, в яких вони живляться переважно природними кормами, але не мають можливості вільно переміщуватися за межі штучно ізольованої ділянки природного середовища;

утримання диких тварин у неволі – утримання диких тварин у відповідних спорудах, де вони не мають можливості живитися природними кормами та самостійно виходити за межі таких споруд».

2) Статтю 9 викласти у такій редакції:

«Особа, яка утримує домашню тварину, зобов'язана:

зареєструвати її у виконавчому органі сільської, селищної, міської ради у порядку встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства протягом 30-ти днів з дня набуття у власність, якщо тварина не була раніше зареєстрована, та отримати в установленому порядку відповідний документ, що підтверджує реєстрацію тварин;
забезпечити домашній тварині необхідні умови, що відповідають її біологічним, видовим та індивідуальним особливостям, відповідно до вимог цього Закону;

дотримуватися санітарно-гігієнічних норм експлуатації жилого приміщення, де утримується домашня тварина (місце постійного утримання), та норм громадського порядку;

контролювати приплід власних тварин;

забезпечити проведення у разі необхідності стерилізацію домашньої тварини як гуманний спосіб регулювання чисельності тварин, які не мають племінної цінності.

Якщо відсутня можливість подальшого утримання тварини її власник зобов’язаний передати тварину у власність іншої особи або здати в притулок (міні-притулок) для тварин.

Особи, які утримують домашніх тварин, мають право з'являтися з ними поза місцями їх постійного утримання (супроводжувати їх).

Супроводжувати домашню тварину може особа, яка досягла 14-річного віку (при вигулі собак потенційно небезпечних та які визначені потенційно небезпечними – не молодше 16-річного віку) та фізично спроможною керувати твариною.

Особа, яка супроводжує тварину, зобов'язана:

забезпечити безпеку оточуючих людей і тварин, а також майна від заподіяння шкоди супроводжуваною домашньою твариною;

забезпечити безпеку супроводжуваної домашньої тварини;

забезпечити безпеку дорожнього руху при проходженні з домашньою твариною біля транспортних шляхів і при їх переході шляхом безпосереднього контролю за її поведінкою.

здійснювати вигул собак без повідка лише в місцях та зонах для вигулу тварин, які зазначені відповідними знаками або надписами (окрім собак, що визнані небезпечними);

прибирати екскременти за своїми тваринами в під'їздах багатоквартирних будинків, сходах, ліфтах та інших місцях загального користування (ця вимога не поширюється на власників собак-поводирів);

При супроводженні домашніх тварин не допускається залишати їх без нагляду, упереджувати можливість безконтрольного виходу тварини поза межі місця її утримання;

запобігати прояву небезпеки тваринами, які утримуються, по відношенню до людей, інших тварин або майна.

Якщо власником собаки чи кота є юридична особа в обов’язковому порядку повинна бути визначена особа, яка безпосередньо несе відповідальність за тварину.

При використанні собаки для охорони території повинні бути встановлені відповідні попереджувальні таблички.

Правила утримання домашніх тварин установлюються органами місцевого самоврядування.

Власникам тварин забороняється:

утримувати собак та котів у місцях загального користування (коридорах, приміщеннях підвального типу, на сходах, горищах тощо);

утримувати собак незареєстрованими належним чином;

використовувати їх з перевищенням фізіологічного навантаження, що не відповідає біологічним, видовим та індивідуальним особливостям тварин;

займатися розведенням тварин з уродженими вадами, генетично та фізіологічно несумісних, при неможливості подальшого утримання і влаштування потомства;

супроводжувати тварин у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння;

приводити тварин (крім собак-поводирів) у приміщення магазинів і кафе (крім спеціалізованих магазинів для тварин), об’єктів громадського харчування, установ охорони здоров'я, освіти та культури, на територію дитячих та спортивних майданчиків;

залишати тварин бездоглядними.

Дозволяється утримувати домашніх тварин:

в квартирах, де проживає одна сім’я – у кількості, що обмежується можливістю забезпечення санітарно-гігієнічних норм для належних умов їх утримання;

в квартирах, де проживає декілька сімей (в т.ч. комунальних) – лише за письмовою згодою всіх повнолітніх мешканців квартири;

у жилому приміщенні гуртожитку (кімнаті, блоці) – за письмової згоди повнолітніх мешканців, які спільно проживають у даному приміщенні;

на території приватного будинку чи присадибної земельної ділянки – за умови якщо огорожа цієї території забезпечує ізоляцію тварини та наявна попереджувальна табличка про наявність тварини;

на території і\або приміщенні, що не належить власнику тварини на правах власності - за умов письмової згоди власника території і\або приміщення;
у куточках живої природи – у встановленому порядку за погодженням з державними органами санітарно-епідеміологічної служби та ветеринарної медицини;

на територіях об’єктів будівництва, підприємств, установ, організацій – за умов наявності обладнаних приміщень та попереджувальної таблички про існування тварини;

у вольєрах, біологічних клініках (віваріях) або в розплідниках з науково-дослідною метою;

без повідків і намордників під час оперативного використання правоохоронними органами, собак спеціального призначення, а також собак під час муштри, на полюванні, на навчально-дресирувальних майданчиках».

Власником потенційно небезпечних порід собак може бути фізична особа не молодша 18-річного віку та є фізично спроможна керувати твариною.

Власник потенційно небезпечних порід собак, зобов’язаний:

обов’язково пройти процедуру реєстрації та електронної ідентифікації домашньої тварини;

щорічно підтверджувати адаптованість тварини в умовах населеного пункту;

дотримуватися встановлених вимог до вигулу таких порід собак».

3) Доповнити новою статтею 9-1 такого змісту:

«Стаття 9-1. Реєстрація та ідентифікація домашніх тварин

Реєстрація та ідентифікація домашніх тварин є обов’язковими, проводяться одноразово і вважаються дійсною протягом усього життя тварини, крім випадків втрати або пошкодження жетону або іншого відмітного знаку.

При реєстрації тварин їх власникам видаються реєстраційні документи.

Реєстрація та ідентифікація домашніх тварин здійснюється виконавчими органами сільських, селищних, міських рад у порядку встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства;

Перелік домашніх тварин, що підлягають реєстрації та ідентифікації визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства»;

4) Статтю 10 доповнити абзацами п’ятим-восьмим такого змісту:

«На вимогу посадових осіб державних установ ветеринарної медицини всі власники собак та котів зобов’язані надавати тварин для огляду, діагностичних досліджень, профілактичних щеплень та обробок.

Собаки та коти, незалежно від породи, повинні бути щеплені проти сказу відповідно до законодавства.

У випадку покусу або травмування собакою чи котом людини, власник або постраждала особа, повинні негайно інформувати державні заклади охорони здоров’я і ветеринарної медицини.

Про кожний випадок покусу домашніх собак та котів дикими тваринами, бездоглядними чи безпритульними собаками або котами, а також при підозрі захворювання тварин на сказ, власник повинен негайно повідомити установу державної ветеринарної медицини та ізолювати таких тварин».

5) Доповнити статтю 13 частинами п’ятою та шостою такого змісту:

«Дозволяється відчуження собак віком не менше двох місяців, котів – трьох місяців.

Забороняється:

торгівля живими тваринами в громадських місцях, не відведених спеціально для цих цілей, або без ветеринарних документів, видача яких передбачена законодавством про ветеринарну медицину;

відчуження (продаж, дарування, міна й ін.) собак та котів особам, які не досягли 18 років за відсутності письмової згоди батьків цієї особи або осіб, що їх замінюють;

відчуження (продаж, дарування, міна й ін.) потенційно небезпечних порід собак особам, які не досягли 18 років; особам, визнаним судом у встановленому порядку недієздатними або обмежено дієздатними».

6) У статті 15:

абзац п’ятий виключити.

7) У статті 16:

слово «біостерилізації» замінити словом «стерилізації».

Cool Доповнити статтею 17-1 такого змісту:

«Стаття 17-1. Поховання або утилізація трупів домашніх тварин

У випадку смерті або загибелі домашньої тварини їх власник зобов’язаний негайно повідомити уповноважений орган, що здійснив реєстрацію тварини, про факт її смерті.

Уповноважений орган, що здійснює реєстрацію тварин:
Повідомляє про факт загибелі тварини заклад ветеринарної медицини та спеціалізоване підприємство, організацію чи установу, що спеціалізується на утилізації (похованні) трупів тварин;

Здійснює внесення змін до електронної бази домашніх тварин.

Місця поховання трупів тварин визначаються місцевими органами влади відповідно до законодавства про санітарно-епідемічний добробут населення, про ветеринарну справу, про охорону навколишнього природного середовища, про архітектурну, містобудівну й будівельну діяльність.

Поховання трупів тварин у місцях, спеціально не відведених для цього, забороняється.

Не дозволяється викидати трупи собак та котів в контейнери для збору сміття чи захоронювати їх у не відведених для цього місцях або проводити кремацію чи поховання трупів тварин без залучення працівників спеціалізованого підприємства.»

9) У статті 28:

частину другу доповнити абзацом шостим такого змісту:

«центральний орган виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства.»


10) Доповнити статтею 31-1 такого змісту:

«Стаття 31-1. Повноваження центрального органу виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства:

розроблення порядку реєстрації та ідентифікації домашніх тварин;

11) У статті 32:

в частині першій слова «(патрульно-постова служба та дільничні інспектори міліції)» виключити;

частину другу викласти у такій редакції:

«Міліція в порядку, встановленому Законом України «Про міліцію», має право на використання вогнепальної зброї для знешкодження тварини, яка загрожує життю і здоров’ю громадян або працівника міліції».

II) Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:

прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;

привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти; забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.


Президент України В. Янукович
IrinaM
IrinaM

Сообщения : 14
Дата регистрации : 2012-03-11

Вернуться к началу Перейти вниз

Проект Министерства экологии Empty Re: Проект Министерства экологии

Сообщение  Elena Пн Мар 26, 2012 8:22 pm

Уважаемые зоозащитники!

Как видно из законопроекта министерства экологии, они не заинтересованы в прекращении убийств бж и хотят в очередной раз подключить к этой проблеме ЖКХ.
Считаю, что наша задача на сегодняшний день попытаться внести от всех зоозащитников единый текст законопроекта с внесением минимальных изменений. Опытные люди советуют начинать с минимума, иначе результата не будет никакого.
Предлагаю рассмотреть законопроект АЗОУ (вариант №1) и отсечь от него всё лишнее, сосредоточиваясь на ст. 16,17, 24.
Елена Ратникова фон Зассе
Elena
Elena

Сообщения : 13
Дата регистрации : 2012-03-04
Откуда : Харьков

http://www.animal-home.org/web/portal/pets

Вернуться к началу Перейти вниз

Проект Министерства экологии Empty Re: Проект Министерства экологии

Сообщение  Admin Пн Мар 26, 2012 9:50 pm

From: Поддубная Мария <laska161@yandex.ua>
Date: Sat, 24 Mar 2012 21:50:36 +0400
Subject: Обращение Т.Метелёвой к членам рабочей группы
To: Ася Вильгельмовна <serpinska@gmail.com>

Уважаемые члены рабочей группы! Делаю эту рассылку по просьбе
Т.Метелёвой, находящейся сейчас в командировке, и не успевшей перед
поездом разослать вам своё обращение из интернет-кафе в другом городе.
М. Поддубная



Уважаемые члены рабочей группы! Друзья! Как Вы помните, на заседании
группы министром нам были поставлены несколько "заданий". Выработка
общих позиций по этим вопросам позволит нам плодотворно двигаться
дальше в нашей работе.
Напомню, о чем шла речь.
1. Позиция по вопросу ратификации Конвенции. Тут проблем никаких нет.
Еще в процессе заседания мы все высказались в пользу ратификации.
Единственное, что требует уточнения, так это то, что большинство
представителей от зоозащиты настаивало на том, чтобы рекомендовать
ратификацию конвенции без предварительного внесения изменений в
законодательство. Эта позиция возражений не нашла и зоозащитниками
была принята. Так что, как я понимаю, на следующем заседании мы ее
озвучим, до этого направим свое письменное предложение об этом по
адресу секретаря.
2. Изменения к Уголовному кодексу и кодексу об административных
правонарушениях. Основную часть работы по этим вопросам взяли на себя
наши профессиональные юристы - Тимур и Александр. Полагаю, что они
учтут УЖЕ имеющиеся в ВР законопроекты, которыми по данным вопросам
вносятся изменения в кодексы - это законопроект Геращенко-Герасимьюк,
законопроект Куликова, законопроект Дония и другие. Со своей стороны я
также предоставлю свои предложения по данному пункту. Затем мы
вчетвером (Тимур, Александр, Людмила Мельник (тоже юрист) и я),
консультируясь в Интернет-режиме и по телефону, выработаем общий
текст, который и направим в ВР.
3. Изменения к Закону о Защите животных.
Пунктом 2 того самого Наказу, которым создана наша Рабочая группа,
установлено и ее главное задание: (копирую)
2. Міжвідомчій робочій групі забезпечити розроблення узгодженого з
положеннями Європейської конвенції про захист домашніх тварин від 13
листопада 1987 року проекту Закону України <<Про внесення змін до
Закону України <<Про захист тварин від жорстокого поводження>>.
Это означает, что независимо от позиции зоозащитной части рабочей
группы, независимо от того, будем мы принимать участие в разработке
проекта изменения Закона или нет, такой проект БУДЕТ разработан
Министерством и внесен на рассмотрение ВР. Если мы не подадим своих
согласованных предложений, в ВР уйдет законопроект Министерства,
который в некоторых моментах УХУДШАЕТ действующий закон (в части
увеличения полномочий ЖКХ). Отказ от работы над проектом Закона <<Про
внесення змін до Закону України <<Про захист тварин від жорстокого
поводження>> означает отказ от выполнения задач, поставленных перед
рабочей группой. Участие в работе группы - дело добровольное. С
группой или без нее, Министерство поручение Кабмина будет выполнять
(насколько я помню, внесение изменений в закон осуществляется на
основании поручения Кабмина, о чем говорил Злочевский). Я понимаю
опасения части представителей зоозащиты в рабочей группе, которые
считают, что внесение изменений в действующее законодательство при
прохождении через парламент может грозить такими изменениями, которые
ухудшат существующее положение. Однако отказ от изменений со стороны
зоозащиты ничем не гарантирует сохранение действующего закона в
неприкосновенности. В ВР зарегистрировано 5 законопроектов о внесении
изменений в закон. И ВСЕ они будут рассмотрены Верховной Радой - хотим
мы этого или нет. И если мы отказываемся от уникального шанса сейчас
ЛЕГАЛИЗОВАТЬ ОСВ и институт опекунства животных, ввести обязательную
регистрацию домашних животных, ввести ответственность за выбрасывание
животных, ввести механизмы по стимулированию стерилизации домашних
животных, убрать неразбериху ст. 17 действующего закона (на основании
которой сейчас осуществляется уничтожение животных в Харькове),
вменить в обязанность местной власти строительство приютов и т.д., то
это вовсе не значит, что худшие изменения вообще не будут внесены - не
нами, так другими.
Жаль, конечно, что законопроект, на разработке которого все
зоозащитники дружно и яростно настаивали 4 года назад, сегодня ими не
поддерживается (неужели ситуация в этой сфере улучшилась настолько,
что в изменениях уже нет нужды?). Это, однако, не означает, что его не
будут рассматривать в ВР. Поскольку до сегодня его поддерживают, по
меньшей мере 5 организаций. И, прежде всего, Форум спасения бездомных
животных, членом которого я являюсь, а также Молодежная лига защиты
животных, членом которой является Людмила Мельник - соавтор
законопроекта и член нашей рабочей группы. В прошлом году пани Тамара
Тарнавская, официально поддержала этот законопроект. Организации,
поддержавшие проект, об изменении своей позиции не заявляли. А
участники разработки текста настаивают на дальнейшем продвижении
проекта. И потому мы (я и Людмила), как члены своих организаций,
должны и будем далее работать над текстом этого законопроекта и его
успешным прохождением в ВР - совместно с поддержавшими его Фондом
Рината Ахметова и Кабмином. Сегодня текст все еще открыт для внесения
изменений всеми зоозащитниками. К концу месяца завершится процедура
внесения в него изменений, предписанных Кабмином и экспертным отделом
ВР. И он пойдет на первое чтение.
Как член рабочей группы, я подчиняюсь Приказу Минэкологии,
предписывающему группе разработать свой проект изменений к закону. И
буду работать с тем вариантом изменений, который будет согласован
рабочей группой, принимая во внимание то, что часть группы от
зоозащиты проект Дония не поддерживает, и уважая эту позицию. Однако
хочу отметить, что не согласные с Приказом Министра о создании рабочей
группы, которым перед группой поставлена, среди прочего, задача
внесения изменений в действующий закон, вовсе не обязаны далее
сохранять свое членство в группе. В таких случаях принято выходить из
состава органа, с целями и задачами которого его член не согласен. Я
вышла из состава рабочей группы прежнего созыва и официально объявила
об этом именно потому, что не была согласна с ее целями. Если у
кого-то такое не согласие есть сейчас, он вправе сделать то же самое.
И остальные, уверена, поймут его и будут уважать его позицию. Задачи
же тех, кто останется, определены четко в самом приказе.
У меня предложение. Давайте еще раз внимательно перечитаем текст
Наказа, продумаем цели и задачи. И тот, кто не видит возможности эти
цели реализовывать, а задачи - решать, заявит об этом прямо. Я готова
подчиняться коллективным решениям Рабочей группы по любому вопросу,
определенным в РАМКАХ целей и задач, установленных Наказом. Надеюсь,
такую же готовность разделяют и другие члены группы. И давайте решать
поставленные задачи. А именно: по пункту 3 - дать предложения по
изменению законодательства в установленные сроки - до 30 марта.
Надеюсь на понимание и готовность к конструктивной и плодотворной
работе.
С уважением, МетелёваТ.А.



--
*С уважением, *
*Серпинская Ася Вильгельмовна
тел. +38 0975645907
www.animalprotect.org*
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 67
Дата регистрации : 2012-02-28

https://azou-forum.forum2x2.ru

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу

- Похожие темы

 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения